Task: Moderování týmových schůzek
Tato úloha se týká řízení a moderování veškerých týmových schůzek, ke kterým patří plánovací schůzky, standup schůzky, věcné schůzky, retrospektivy a další, které se pořádají mezi členy vývojového týmu. Samotné moderování a řízení agendy má na starosti Vedoucí, který se aktivně neúčastní diskuze ani různých hlasování, ale pouze udržuje kontext, téma a předmět schůzky s cílem dosáhnout zamýšlených cílů.
Disciplines: Řízení vývoje produktu
Relationships
Steps
Příprava týmové schůze
Prvním krokem je příprava samotné týmové schůzky. Součástí tohoto kroku je shromáždění a interpretace cílů, jaké má schůze splnit, formulace agendy a rozeslání oznámení povinným a nepovinným účastníkům.
Moderování průběhu schůze
Druhým krokem je samotné moderování dané schůze. Vedoucí týmu se aktivně neúčastní diskuze ani různých hlasování, ale pouze udržuje kontext, téma a předmět schůzky s cílem dosáhnout zamýšlených cílů.
Shrnutí závěrů

V závěru schůze Vedoucí shrne dosažené cíle, zaznamená případná opatření a případně sjedná schůzi navazující.