Task: Moderování týmových schůzek |
| |
 |
Tato úloha se týká řízení a moderování veškerých týmových schůzek, ke kterým patří plánovací schůzky, standup schůzky, věcné schůzky, retrospektivy a další, které se pořádají mezi členy vývojového týmu. Samotné moderování a řízení agendy má na starosti Vedoucí, který se aktivně neúčastní diskuze ani různých hlasování, ale pouze udržuje kontext, téma a předmět schůzky s cílem dosáhnout zamýšlených cílů. |
Disciplines: Řízení vývoje produktu |
|
Relationships
Roles | Primary Performer:
| Additional Performers:
|
Inputs | Mandatory:
| Optional:
|
Outputs |
|
Steps
Příprava týmové schůze
Prvním krokem je příprava samotné týmové schůzky. Součástí tohoto kroku je shromáždění a interpretace cílů, jaké má schůze
splnit, formulace agendy a rozeslání oznámení povinným a nepovinným účastníkům. |
Moderování průběhu schůze
Druhým krokem je samotné moderování dané schůze. Vedoucí týmu se aktivně neúčastní diskuze ani různých hlasování, ale pouze
udržuje kontext, téma a předmět schůzky s cílem dosáhnout zamýšlených cílů. |
Shrnutí závěrů
V závěru schůze Vedoucí shrne dosažené cíle, zaznamená případná opatření a případně sjedná schůzi navazující.
|
|
|