Když je produkt vyvíjen, věnuje se velká pozornost na to, co dělá, umí a jak funguje. User experience je ta druhá,
často přehlížená strana rovnice. To, jestli výsledek funguje na uživatele, kteří budou produkt reálně užívat, může
často znamenat rozdíl mezi úspěšným a neúspěšným produktem. [Garrett, 2011]
Zapojit zákazníky, a koncové uživatele do agilního vývoje, resp. testování je zapotřebí co možná nejdříve a po celou
dobu vývoje. Ve chvíli, kdy tým dokončí ucelenou a testovatelnou část vyvíjeného softwaru, měly by proběhnout nejen
akceptační, ale hlavně uživatelské testy. Výsledky těchto testů poskytnou zpětnou vazbu vývojovému týmu, díky čemuž lze
rychleji reagovat na měnící se požadavky a utvářet software k obrazu zákazníka. [Myers, Sandler a Badgett, 2011]
|